Wednesday, December 21, 2011

Spectacle à la Conférence de Washington D.C. / Talen Show at the Washington D.C. Conference

Comme je vous ai dit dans l'article précédent, la conférence Fulbright s'est achevée samedi soir avec un spectacle de musique/danse durant lequel différents pays ont participé. Je voulais poster les vidéos des français mais je ne sais pas comment exporter les vidéos de Facebook à Blogger donc je vais juste mettre les vidéos des autres pays que j'ai prises moi-même. C'est assez impressionant, vous allez voir.

As I said in the last post, the Fulbright Conference ended on Saturday night with a "talent show" and several countries contributed to it. I wanted to post the videos of the French performance but I don't know how to get the videos from Facebook to Blogger so I'm just going to share the videos of the other performances that I took myself. You'll see, it's rather impressive.

Inde / India


Japon / Japan


Russie 1 / Russia 1


Russie 2 / Russia 2


Brésil / Brazil

No comments:

Post a Comment